Konstigt att Cardskipper inte snappar upp att man förnyat sitt medlemsskap. Förnyade för nån vecka sedan men får påminnelse i Cardskipper att det är dags att förnya. Det var likadant förra året.
Cardskipper kräver ju att man fyller i medlemskoden och sitt födelsedatum. Koden finner man i appen och nog borde man kunna sitt eget födelsedag. Vad gör jag för fel när jag försöker logga in i Cardskipper?
Jag har varit i kontakt med Cardskipper de hittade mig inte ens. Kan således inte uppdatera mitt digitala medlemskort. Medlem 11793. Trevlig sommar alla röda Liverpool Fans.
Jag kontaktade deras support och fick följande svar - " vi skickar det vidare till LFC och ber att de återkommer till dig. Betalningen kommer inte in i vårt system vilket gör att de måste läsa in nya/förlängda medlemmar manuellt. Det verkar inte gjorts i ditt fall."
Så liksom för Eklind1 ligger mitt gamla medlemskort kvar på Cardskipper. Vet inte om detta stämmer och det brukar gå till så annars, men detta är första gången det inte funkat. Jag kontaktade dem den 12/8 så en dryg vecka sedan alltså. YNWA
Antal kommentarer: 12
2021-06-27 13:24, Stefano Bombo
Konstigt att Cardskipper inte snappar upp att man förnyat sitt medlemsskap. Förnyade för nån vecka sedan men får påminnelse i Cardskipper att det är dags att förnya. Det var likadant förra året.
2021-06-27 21:55, Frenzy
Håller med. Fått hem plastkortet med det förnyade medlemskapet men Cardskipper har kvar gamla uppgifter. Dags att byta den leverantören?
2021-07-01 21:30, Relander
Cardskipper kräver ju att man fyller i medlemskoden och sitt födelsedatum.
Koden finner man i appen och nog borde man kunna sitt eget födelsedag.
Vad gör jag för fel när jag försöker logga in i Cardskipper?
2021-07-02 15:29, Redaktör/Editor: Pelle Ehnberg
Alla: Mejla [email protected] om det krånglar så får ni snabb hjälp. :)
Födelsedatum behövs aldrig fyllas i!
YNWA
2021-07-04 08:39, David1848
Inga problem för mig uppdaterades automatiskt.
2021-07-07 20:07, Mathyou
Mitt brukar också uppdateras direkt jag förnyat, så dock inte denna gången av någon anledning.
2021-07-09 14:46, Eklind1
Jag har varit i kontakt med Cardskipper de hittade mig inte ens. Kan således inte uppdatera mitt digitala medlemskort. Medlem 11793. Trevlig sommar alla röda Liverpool Fans.
2021-07-18 22:57, Eklind1
Jag har FORTFARANDE inte fått hjälp med Cardskipper….
2021-08-17 10:56, brynolf
Jag kontaktade deras support och fick följande svar - " vi skickar det vidare till LFC och ber att de återkommer till dig. Betalningen kommer inte in i vårt system vilket gör att de måste läsa in nya/förlängda medlemmar manuellt. Det verkar inte gjorts i ditt fall."
Så liksom för Eklind1 ligger mitt gamla medlemskort kvar på Cardskipper. Vet inte om detta stämmer och det brukar gå till så annars, men detta är första gången det inte funkat. Jag kontaktade dem den 12/8 så en dryg vecka sedan alltså. YNWA
2021-08-17 18:43, Mathyou
Mitt är också avslutat och kan inte uppdatera det. Trist men som tur är fick man ju även plastkortet.
2021-08-19 20:55, Anfield Rd
Samma här och går inte att uppdatera...
2021-08-24 19:43, David1848
Funkar perfekt förmig
Kommentera i tråden