Quantcast

Nästa match (Premier League)

Arsenal klubbmärke Arsenal (H)

måndag 28 sep 21:00

Förstamålvakt!?

Forum » Liverpool FC » Förstamålvakt!?
Antal kommentarer: 9
2016-09-26 21:29, Rushmoustache

Frågan lyder....
Vem tycker du att Klopp ska välja som förstamålvakt...
Motivera gärna varför!

Y.N.W.A. ❤ JFT96
2016-09-27 05:59, The Normal One

Nu har jag ju inte sett Karius i så mycket action, men på längre sikt så är det Karius som gäller för mig, tror han är mer stabilare än Mignolet om inget annat tror jag att han kommer bli det så småningom! Visst Mignolet är verkligen ingen dålig målvakt men han gör för många misstag säsong på säsong, utom denna säsong som han har lyckats starta bra enligt mig! Men jag håller ändå Karius som favorit till förstemålvakt

2016-09-27 06:41, Mathyou

Målvakter blir ju oftast bättre med åren och jag tror absolut Mignolet har mer att ge, nu handlar det ju mycket om vad den tränaren som är i klubben har för åsikt och favorit. Man såg ju på Joe Hart tex. Frågan är svår idag då Karius inte hunnit visa vad han går för, är inte jätteimponerad av honom än, men han har ju definitivt framtiden för sig. Skall bli väldigt intressant att se om han fixar dom stora elefanterna i PL, men han verkar ju ganska orädd, även om han inte verkar vara en jätte i luften.

2016-09-28 20:45, Slemsäck

Karius! Känns bättre redan nu och har ju som sagt ännu längre tid på sig att utvecklas till en världsklasskeeper!

2016-09-28 20:45, Slemsäck

Karius! Känns bättre redan nu och har ju som sagt ännu längre tid på sig att utvecklas till en världsklasskeeper!

2016-09-30 16:06, MartinA

Har inte sett Karius så mycket, men tror att hans spelstil passar bättre in med Klopps spelsätt(bättre fötter och mer involverad). Även om han inte cementerar platsen denna säsongen så räknar jag med att nästa säsong är han nummer ett.

2016-09-30 23:11, PeGe74

Måste ba ställa en motfråga: Hur ska man kunna säga nåt om en spelare som ej fått chansen att bevisa egentligen nånting?!?! Att sitta här å säga att Karius ska vara förstekeeper är ba nonsens då han ej fått visat nånting! Å det säger jag trots att jag inte på nåt sätt gillar Migs lr anser han vara den målis LFC behöver. Jag önskar fortfarande att LFC hade gått all-in på Cech när han lämnade chelshit! Där hade vi haft vår förstekeeper!

2016-10-01 17:06, Mathyou

Idag säger jag Simon Mignolet ! Om ett halvår kanske jag ändrat mig till Karius !

2016-10-19 13:41, Rushmoustache

Efter utd-matchen är jag ännu mer kluven....Karius imponerade inte!

Kommentera i tråden